Neset 10 gün oldu hala adet olmadım ya 2 gün önce gebelik testi yaptım idrarda negatif çıktı. Korunuyoruz normalde ama niye bu kadar gecikti anlamadım. sizce ne yapayım adet olmamı sağlayan bir şey var mıdır ? Hamile olsam idrarda çıkardı değilmi?
Emimehmet123 İdrar testi 13 günlükken felan çıkıyor oda silik şekilde siz bir3 gün sonra yine yapın idrar testi .. adet olmazsınız , Veyada mevsim değişikliğinden olabilir üzülmeyin Allah herşeyin hayırlısını versin 🙏
Neset [silindi] zaten hep bi kaç gün oynar benim tam zamanında olmaz ama ilk kez bu kadar gecikti. 14 ay oldu doğum yapalı
berkusbalii Benim de bu ay 6 gün geçti bugun hastalandım. normalde 2 gunden fazla geçmezdi. Mevsim değişikliğine bağlıyorum ben sizin de o yüzden olabilir