aysss001 3 bantlı korse aldım bu en alttaki bant sezeryan dikşlinin olduğu yere kadar inecek mi yoksa sadece göbek kısmı mı kapsayacak
catperson aysss001 sezaryende dikiş bölgesini açıkta bırakan korseleri önermedi bana doktor. Alttan giyilen modellerden giyebilirsin dedi onlar da istediğim korse etkisini yapmıyor saldım ben.
cinartanem Şunu ben de merak ediyorum, göbek katlanıyo orda, korseyi üstüne kapasam daha çok kat kalır gibi, göbeği kaldırsam yırtılacak gibi, nasıl olacak bu iş
aydint Normal doğum sonrası bile kullanamadım, çok sinir ve telleri sürekli katlanıyo baştan aşağı komple çengelleri geciriyordum bilemedim belki ben yanlış kullandım ama çok sıkıydı rahat edemedim
catperson aysss001 ilk doğumum da sezaryendi yamuna almıştım o zamanlar o da dikişleri açıkta bırakıyordu aslında. Bu sefer doktoru dinleyeyim dedim ama yok onun dedikleri de korse etkisi vermiyor. Tekrar korse alasım da yok yamunadan da memnun değildim zaten😅