Kızlar merhaba 16 aylık kızım var anne sütüm 3 aylıkken kesildi bu durumda mama takviyesi ile devam ettik. 5 aylık olduğu zamanda ek gıdaya geçiş yaptık. Fakat mamaya o kadar bağımlı olduki geceleri ağlayıp mama içip tekrar uykuya dalıyordu ve bu durum hala devam ediyor.Bu süreçte mamaya o kadar çok bağımlı olduki şuan 16 aylık verdiğimiz önüne koyduğumuz her yemeği reddedip sadece mama istiyor vermemeye özen gösterip aç kalmasına dayanamıyoruz. Geceleri sık uyanma durumumuzda mevcut. Yardım edin lütfen 🙏🏽 bu durum beni çok üzüyor 🥺🥺