@carpediem___ senelerce tanı konamadı sürekli regl dönemlerinde sancım olurdu igne yaptırırdım ,muayeneler oldum ama kist falan kimse görmemisti.Birgün kendim karnımda tümsek farkettim elledigimde dısardan bile belli oluyordu sonra doktora gittik detaylı muayene sonrası çikolata kisti olduğu anlasıldı.İlk başlarda ameliyat diyenler oldu ama yumurtalıklara zarar verebileceği için tercih etmedik.Üstelik benim iki taraflıydı kistlerim biri 8cm biri 9 cm di.Farklı farkı doktorlara gittim biri dogum kontrol hapı verdi yine pek düzelmedi sonra aynı doktor bana visanne verdi onunla teki söndü tekide 4cm e düştü.Şuan teki hala duruyor büyüyüp küçülüyor.Regl dönemlerimde çok sancı yapıyor , dogumdan sonra daha regl olmadım ama kist var hala.