Ben tam doğuma gideceğim gün gelmişti siparişlerim
Çook merak ediyodum muz ve çilek almıştım
Ay muz berbat
Çilekte hafif kıtırlık vardı güzeldi
Şimdide mangoyu çok övüyorlar bide böğürtleni
Ama üstünden 1 sene geçti o zaman bile dedim bidaha almam fakat öyle Bi anlatıyorlar ki 5 defa sepete ekleyip geri çıkardım
İşin aksi tarafı da hızlı tükeniyor hemen bitiyor