Birkaç haftadır kalbimde böyle sanki birden boşluk oluyormuş gibi kuş uçuyormuş gibi bir his oluyor sonra öksürük getiriyor, bazen çok sık oluyor mesela şimdi bazen de nadir sebebi ne olabilir, yaşayan var mı? Şimdiden söyleyim yaşadığım yerde kardiyolog yok ve maalesef çalıştığım için şehir merkezine de gidemiyorum bize neden soruyorsun doktora gitsene yazanlar için artık resmen çekinerek yazıyorum….