7 aylığız, özellikle gece geniz akıntısının yaptığı öksürükten dolayı uyuyamıyor. Nebulizatör ile serum fizyolojik veriyorum buhar şeklinde, şırınga ile burnuna sıkıyorum ama burnu tıkalı değil. Dün gece soğana karanfil batırdım koydum, sıcak su koydum nem yapsın diye. Hafif yükselttim başını ki genzi akmasın diye. Yine de çok verimli uyuduğunu söyleyemem. Başka ne yapabilirim ?