arzumkartall Kızlar benim 40 ım çıktı adet oldum 20 gün sonra yine oldum 2 ay geçti olmadım 2 gün önce oldum ama inanılmaz kanamam var bacaklarımdan akıyor artık kızın olmayan bezlerinden koydum normal mi yoksa anormal mi doktora mı gitsem
cerenssss54 arzumkartall 40 ınız çıktıktan sonra ve 20 gün sonra olduğunuzda kanamanız bu kadar cok olmusmuydu ? Eğer olmadıysa suan asırı kanamanız olması cok normal doğumdan sonra rahim kendini temizliyor cünkü