cansel_parlak Kızım 2 buçuk aylıkken diş çıkardı 3. Aya girdik diğeri de çıkmak üzere sizce olumsuz bi durum var mı
user2406 cansel_parlak benımde 3 aylıkken cıkarfı 4 ayın sonunda 4 tane dısı var altta dış doktoruna goturecegım bu hafta
user2406 cansel_parlak çok erken oldugu için doktora goturmek zoundayız koksuz dısker olabılıyormus bı çoçuk diş yada klınıkte muanıye goturebılırızsınız
keskindogan cansel_parlak Benim kızım da 3. ayda çıkardı. Aile hekimliğinin verdiği demir ilacı dişlerinin rengini griye dönüştürdü. Erken diş çıkaran çocuklar için özellikle aile hekiminin verdiği demir ilacını kullanmamak gerekir diye öğrendim.