Kızlar ben hamileyken 2 tane dalin geldi ekonomik boy bebeğim olduktan sonra ince başka bı marka kullanıyorudum sonra onlarda var diye kullandım bebeğim 20 aylık ama fark ediyorum ki saçları dökülüyor öyle yatağa falan değil yani toka takıyorim başka bı saç tarayisinda saçlarınin tokaya dolandgini gördüm 1 3 defa değil bu durum neredeyse 1 aydır böyle şampuandan mi acaba