bbenim Kardelen07 ilk önce geçmiş olsun aynı dert bende de var bana iyi gelen zeytinyağ oldu hem içtim hem makata sürdüm 2 güne rahatladım çok şükür
lovelymoms Bu işin sırrı kabız olmamak o da su içmekten geçiyor sütüm artsın diye günde 3 litre su içiyordum öyle geçti çok geçmiş olsun hepinize
Aseldurumom_ Suklumaga çok sağ ol kuzum benim kaşıntım oluyor çok en büyük şikayetim o kaşındıkça da açıyor bi nebze olsa sanki hafifletiyor ama acı yemiyorum artık sanki ondan sonra hafifledi çok acı yerdim cunki
Suklumaga Aseldurumom_ evet acı da etkiliyor kaşıntı için travazol diye bir krem var kullanmıştım çok iyiydi canım düzenli kullan lansninoh kremi daha iyi etki eder