alpege_ 8 bucuj aylikken devlet hastanesinde genel anestezi ile yapildi cok guzel yaptilar dikisleri vs ne kanama ne yara oldu 3-4 gune sisligi indi yapisiklik vs de olmadi cok memnun kaldim ne kadar erken o kadar iyi bence