Kızlar sezeryandan önce asla böyle bi şikayetim yoktu. 4 ay oldu doğum yapalı tuvalete çıkmak eziyet oldu. Bağırsaklarım hiç çalışmıyo sanki gurultu seside gelmiyo. Tuvaletim geliyo ıkınma hissi yok. 4 günde bir çıkıyorum makat çatlağı oldum. Benim gibi olan varmı ? Ne zaman düzeldiniz?