duru5302 2 yaş sendromuyka birlikte gelen bi durum sizde kardeş ve çevre faktoruyle tetiklenmis aslinda. Vurma anında mumkun olduğunca sakin kalip bana veya bir başkasına vurmanı istemiyorum bu durum benim canımı acıtıyor diyerek sakin kalmalı, asiri tepki vermemeli ve dikkatini o an baska yönlere cekmelisiniz bu süreç bazen azalsa da belirli dönemlerde yine pik yapiyor oglum suan 3 yasinda bi sure rahat ediyoruz sonra pat diye tekrar başlıyor