Gunesnil_23 Kızlar 36+4 günlük hamileyim doktor kadın doğumdan onay belgesi getir öyle çekerim dedi başına gelen var mı 🥹
Mariposa Gunesnil_23 knk gebeligin baslarinda mudahale edemiyorlar ama sonlarinda sikinti olmuyor diye biliyorum ne onayi lazimmis?
hayalperest2310 Gunesnil_23 bende sonlara doğru dayanamadım çektim de antibiyotik tedavisi de gördüm bebeğin beslenemiyordu bu şekil daha zararlı dedi doktorum onay vermişti
Gunesnil_23 Mariposa Kanka çekmiyor doktor bir sıkıntı olur diye kırıldi dişim enfeksiyon kaptı galiba çok sızlıyor
Gunesnil_23 hayalperest2310 İnşallah onay verir de doğumdan önce cektiririm çünkü benim normal doğum dişlerimi sıkmaktan zaten kendi düşer 🙄
Mariposa Gunesnil_23 💔 gecmis olsun dostum, gebelikte kullanabildiğin antibiyotikler var aslinda 1 hafta kullansan doguma kadar goturur seni
hayalperest2310 Gunesnil_23 benim de öyle oldu doğum yaptıktan sonra bir tanesi çürüyüp düştü geçmiş olsun hamilelikte diş ağrısı kadar kötü birşey yok ben çok çektim 18 haftalıkken de bir tane daha çekmiştim
Gunesnil_23 Gamzelikiz_34 Son haftalarim zaten güneş 41 haftada doğmuştu tek duam inşallah bu o kadar durmaz yoksa o kadar dayanamam 🥹
Gamzelikiz_34 Gunesnil_23 inşallah Rabbim gönlüne göre versin benim ilk kızım 40 haftasında doğmuştu küçük kızım 37haftalık doğmuştu Rabbim sabır versin kuşum cidden zor 😞