Teletabianteni tgcyi benimki memeye geçmeden asla uykuya gecmiyor ne kadar denediysem de olmuyor kriz geçirecem
rrrbbb Teletabianteni 13 aylık erkek bebeğim geceleri bi anda uyanıyor asla uykusu yok 2 buçuk 3 saatten aşağı uyumuyor uyutana kadar ben mahvoluyorum gecelerimiz çok zor geciyor 13 ay atağımı anlamadım
Teletabianteni rrrbbb benimki uykuya erken geçiyor ama çok fazla uyaniyor perişanım uyumak istiyorum artık. Sinirlerim bozuluyor artık
princessmom_ Teletabianteni Bendeğğ 🥲 doğduğundan beri hep sürekli uyanıyor zaten artık uyumak istiyorum bende
Teletabianteni Mariposa sağol dostum uzun zamandir pek uğramıyorum yeğenimin durumu o bu derken uzaklaştım. Sen de hic sormadın bacım. Sen ne durumdasın bebiş geldi mi?
Mariposa Teletabianteni bebis gelmedi kuzu 2 haftam var insallah hayirla kavusalim 🤲 Yegenin nasil oldu? Daha iyi mi
Teletabianteni aydint valla ben de bazen sinirleniyorum memeyi kesecem diyorum ama hiçbir şey yemiyor mecbur devm ediyorum
aydint Teletabianteni belki yemeğe yönelir, ben geceleri çok meme istediği için bide daha fazla memenin farkına varmadan kesmek istedim, kolayda oldu şükür
KubraYukselll Teletabianteni bir yaşına girdi birden değişti evet geceleri de uyanırdı ama bu kadar sık değildi
Pamukhanim_ Teletabianteni pazartesi 14 aylık olacak 4 gündür aynı durumdayız en fazla 2 defa kalkardı 4 gündür 15 dakikaya ağlıyo 12 ye kadar güzel uyuyor sonra eziyet gücüm bile kalmadı
tubaravza Benim kızımda 13 aylık geceleri çok sık uyaniyoor emiyooo her uyandığında uykusuzluk cokk zorluyorrr benide…..
Teletabianteni tubaravza emziriyorum 10 dakika sonra tekrar kalkıyor memeye almayayim diyorum basıyor çığlığı
tyugsug Teletabianteni atak var mı acaba o aylarda ataklara inanmak istemiyodum ama var uyuyor haftasına
Teletabianteni Mariposa hayırla gelsin inşallah. Bir ara iyiye gitti servise alacaz dediler. Tekrar kötüleşti hala yoğun bakımda
rrrbbb Teletabianteni evet var 13. Ay atağı internetten bakabilirsiniz 55. Hafta fırtınalı atak mı ne diye geçiyor ismi