Kızlar merhaba kızım 2 yaşında ve sadece uykuya geçerken emzik alıyordu kendi kendine uyuyordu. Emziği bıraktırmayı istiyordum zaten ama kendi bıraktı asla ağzına almak istemiyor ama uykuya da geçemiyor öyle mahvoldum uyutamıyorum farklı bşy deneyen var mı ninni söyleme masal okuma vs yaptım birlikte uyuyalım dedim yok kalkıp gidiyor çokta uykusu olmasına rağmen 2 gündür öğle uykusuda yapmıyor yaptığınız farklı birşey var mı tavsiye lütfen 🥺