Kızım 16.5 aylık tam olarak yürümeye 20 gündür falan başladı. Onun için mi bilmiyorum ama bu ara asla oyuncaklarıyla oynamıyor. İlgisini hiçbir oyuncak çekmiyor. Haliyle günü bitirmekte zorlanıyoruz. Hava da çok soğuk dışarda da uzun kalamıyoruz. Bir sıkıntı mı var diye korkmaya başladım sizin bebekler ne halde?