Hanımlar merhaba. Dört aylık bebeğim sadece babaannesinin görünce çok fazla ağlıyor katılıyor dudaklarını falan büküyor sadece bana gelince sakinleşiyor çok yüksek ses tonuyla konuşuyor bağırıyor bazen çocuğa sevmek adı altında ve ben ondan hoşlanmadığım için acaba çocuk benim gerginliğimi hissediyor da ama ağlıyor çünkü hiç kimsenin yanında sadece o gelince ağlıyor benim gibi olanlar var mı yoksa ben çok mu fazla takıyorum