Kızlar, gündemi takip ediyor musunuz? Bu haberi gördünüz mü? 😅
Elbette İslam dini hoşgörü dinidir ve misafire iyi davranmak bizim kültürümüzde vardır. Ülkemize gelen papazı güzel karşılayalım, buna tamam. Ama ilahi ile karşılamak bana biraz abartı geliyor açıkçası.
Üstelik Peygamber Efendimize atfedilen bir ilahi ile karşılamak… Bu kısım bana daha da garip geldi.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?