Oğlum 7 aylık olmak üzere 3 aylıkken ağır bir idrar yolu holü enfeksiyonu geçirdi 1 hafta hastanede kaldık bende de böbrek reflüyü var diye şüphelendiler reflüden ama emin olamadılar yalnızca ultrasonla Nefroloji dru son gidişimizde Sintigrafi dedi ben de daha önce çektirmiştim çok korkuyorum aşırı radyasyonlu bir şey zarar verir mi diye daha önce bebeğine sintigrafi çektiren var mı bebeğinizle içeri girebildiniz mi emzirirken