kedili1anne Merhaba kızlar Emzirmek halsizlik yorgunluk yapar mı Az önce bi vileda yapamadım aşırı bitkinim Doktora görünen oldu mu bebeğim 5 aylık olacak
nesemom kedili1anne bende yapıyor hatta şekerimin düştüğünü bile hissediyorum o yüzden sık yemeye ya da ara öğün gibi incir ceviz kuruyemiş atıştırmaya çalışıyorum bide doğumdan sonra takviyelere devam ettiniz mi kan değerlerinin düşükı da halsizlik yapıyor
kedili1anne nesemom imom latte kullanıyorum 3 öğün yemek 2 öğün ara öğün yapıyorum Öyle hareketli bi hayatım da yok ama perişan yorgunum
nesemom kedili1anne bende takviye kullanmama rağmen öğleden sonra gözlerim kapanıyor halsizleşiyorum emzirmeye bağlı olabilir
nesemom kedili1anne kaçtan kaça düştünüz bilmediğim için bir şey diyemeyeceğim ama hızlı kilo vermek de etki eder bende doğumdan sonra çabuk vermiştim 54’le hamile kaldım 70’le doğum yaptım şimdi 58’im ama kaldım böyle iştahım da açıldı bu aralar