melike0606 genetik ve beslenme şekli kaliyor geriye.tabiki d9ktorunuz baska seylere yonlendirdiyse ihmal etmeyin ama yanlis hatirlamiyorsam kizimda 18 aylik iken 76 yada 77 cm olmasi lazimdi.kilosuda 9.100 dü.18.ayinda 9.100 oldu onceki aylar 8.500 idi.biz 3 farkli doktora gdiyorduk hic bride siradan doktrlar degillerdi bu sekilde.degerlendirmediler eşim 1.85 ben 1.60 ım minyom bi yapım war bana göre degerlendirildi ve uyku duzeni,beslenme sekli ve uygun gördugü takviye gıdalar ile destekledi..yemeside 18.ayda daha iyi duzeldi.uyku dyzrni vs derken şuan 2.5 yasinda yasitlaryla ayni boy kiloda.gerekli kontrollujuzu yaptrin ama bunlarida duzenlerseniz 2 yaşinda cok degisiyor denge..zaten bebekler fabrikasyon ürün degiller her bebek ayni ayda aynı kilo ve boyda asla olamazlar..ama bazı seyler duzenlenirse soylediklerim gibi yakınlaşır dengeler.