ebrusafura 13 ay 21 günlük. Deniyorum bende ama olmuyo gece çok ağlıyo. Ama her defasında emzirmiyorum en azından artık. Misal din akşam 8.30 da uyudu. 11.30 a kadar 3 kez kalktı. Hep su verdim geri uyuttum. Sonra 2 de uyandı emzirmeyim dedim ama yok uyumuyo bi türlü 1 saat bekledim. Uyumayınca mecbur emzirdim. Benim için çok zor bi süreç. Nasıl alıştırcam ben de bilemiyorum