mamacitaa_ iç için önce soğanı yağda kavuruyoruz üzerine birer tatlı kaşığı biber ve domates salçası üzerine yeşil biber tercihen acı olabilir kapya biber ve küçük küçük küçük şeklinde doğradığınız patlıcanları be domatesler alıyoruz kavurup üzerine tuz karabiber ve toz biner ekleyip üzerini az çıkana kadar sıcak su ekleyip pişiriyorum
Hamuru için
4 su bardağı un
1,5 çay b ılık su
1,5 çay b ılık süt
Yarım çay b sıvı yağ
1 tatlı K maya
1 tatlı K tuz
1 tatlı K şeker
Şeker süt ve mayayı bekletip aktifleştirin süt sıcağa yakın olursa daha güzel aktifleşir sonra tuzu sıvı malzemeleri ekleyip unu yavaş yavaş ekleyin güzel kıvamlı yumuşak bir hamur yoğurun en az 40 dk kadar sıcak ortamda dinlendirin alıp mandalina büyüklüğünde bezelere ayırın her birini gözleme kalınlığında açıp içleyip pişirin ocaktan aldığınız gözlemenin üzerine mutlaka terayağ sürmenizi tavsiye ederim lezzet bombası oluyor
Gözlemeler fazla gelirse dondurucuda muhafaza edilip sonradan ısıtılabilir ben genelde o şekilde yaparım ve ayrıca bu hamurdan lavaş da yapabilirsin yumuşacık oluyor ben lavaş ve gözlemeyi hep bu hamurla yaparım biraz geç gördüm kusura bakma afiyet olsun 🥰