mevraca Belirtili kelimeler söylyüor ama cümle kuramıyor bisey istediginde ııı ıı diyo konusturmaya calısıyorum ama ifade edemiyor kendini bu normalmi ya cogu cocuk konusuyor 🥺
nnoktaa mevraca benim oğlum da aynı. Her çocuğun gelişimi farklıdır. Söylediklerimi anlıyor duygularını konuşmadan ifade ediyor. Zamanı gelince konuşacaktır, endişelenmeyin. 23 aylığız biz de.
2bebisannesi_ mevraca aynı postu bende attım sabah benim kızım da 23 aylık biz gelişim pediatrisine gidiyoruz dil terapisi alacak sanırım
ipickot24 mevraca 22 aylık olucaz 10 gün sonra. Baba,canı isterse anne😂,meme,mama,hav hav,pisi pisi,dede,eif(ablasının adı),bitti,aç arada canı isterse baba deedi. Aaba yani araba bu kadar söyledikleri bide mesela sohbet ediyoruz ici bici konuşuyor bebekce😂
BARTUMOM mevraca benim oğlumda 27 aylık. Kendimde özel eğitim öğretmeniyim gelişimsel hiç bir problemi yok algısı gayet iyi göz teması var ama konuşmuyor. Oyun atölyesine gidiyoruz 5 yaşında abimiz var yanlız büyüyen bir çocukta değil canı isterse her şeyi söylüyor ama sorunca asla cevap vermiyor. Çalıştığım kurumda dil terapisti arkadaşımda inceledi bir sürü test yaptı tüm gelişimleri normal erkek çocuklarda 3 yasa kadar normal dedi. İlk oğlum 18 aylıkken cümle kuruyordu ama her çocuğun gelişimi farklı
Alimeehatun nnoktaa merhana benim oglumda 19 aylik tam belli basli kelimeler var ama kelimesi az geliyo. Gelisim.pediatristine gitmek icin neler yaptiniz acaba nasil kim yonlndirdi
nnoktaa mevraca yeğenim geç konuştu. Onu bildiğim için umursamıyorum açıkcası. Siz gün içinde onunla bol bol konuşun. Gece yatarken gün içinde yaptıklarınızı falan anlatın.
2bebisannesi_ mevraca gelişimi geriden giden çocuklara bakıyor bir şeyler yaptırıyor yapabiliyor mu diye bakıyor 2 kez gittik dahada büyük ihtimal dil terapisi alacagız
efelinamoms mevraca 2 yaş kızım var 3,5 yaşda oğlum. Oğlum 23 aylık olana kadar kelime sayısı fazla olsada asla konuşmadı 24. Ayında sosyalleşmeye başladık kitap okuma vs bi anda akıcı konuşmaya başladı tabir etmem gerekirse bebek gibi konuşmadı asla sizin benim gibi konuşma başladı 🤷🏻♀️ kızımda mesela kelime sayısı ya çok az anlamıyorum yada konuşmak istemiyordu şimdide ⅘ li cümleler kuruyor ben sosyalleşme yaşıtları bir arada olma ve kitap okumanın faydası diye düşünüyorum hiç konuşmayıp bi anda cümle kurmaları tuhafıma gitsede büyük ölçüde sosyalleşme faydası diye düşünüyorum ama oğlum gibi değil bebeklerin işk konuşması gibi şuan onun ama her çocuk farklı gelişsede kitap okuma kalabalık yaşıtlarının arasına girme sohbet etme çok faydalı Ekran sıfır kafasında biri asla olmadım arada açıyorum çünkü hiç izlemeyen çocuklarında başka yerlerde daha çok dijkatlerinin çektiklerini gördüm piskologla görüşmemizde içeriklerini kontrol ettiğiniz ve sınır koyduğunuz sürece çocuklara bağımlılık yaptırmaz demişti fransız değiller bağımlıda değiller ekran izletmeyi övmüyorum ama aslada izletmem demiyorum
Alimeehatun efelinamoms merhaba benım oglumda oyle yaa 19 aylik cok sosyal ve kitaplari.c9k.seviyo ne sorsak gosteriyo ama konusmuyo normal o zaman
efelinamoms Alimeehatun kelime var cümle kurma yoksa biraz zamanı vardır bekleyin ama kelime yok cümle yoksa beklemeyin uzman görüşü alın
Alimeehatun efelinamoms kelimesi var hayvanlari taniyo anne baba dede miyav mama meme falan kus su tabi kendi dilinde soyluyo
efelinamoms Alimeehatun akranları ile bir araya getirin bol bol kitapları kendiniz canlandırın tepkilerinizi ekleyerek mutlaka faydası olacaktır
0104 Dil terapistine gitmeye nasıl karar verdiniz acaba kaç aylık kaç kelimesi var ikili cümle hiç kurmuyor mu @2bebisannesi_
2bebisannesi_ 0104 gelişim pediatri doktoru karar verecek 1 ay sonra belli olacak ikili Kelime yok tek kelime de yok 5 6 anca kelimesi var
Alimeehatun efelinamoms zateb yapiyoruz degisik etkinlikler yapiyoruz boyama kesme yapistirma oyun grubuna gidiyoruz değişik kitaplar aldık acilmiyo bi anda açılacak herhalde
efelinamoms Alimeehatun 2 yaşını bekleyin hala 2li cümle yoksa mutlaka uzmana danışın 1,5 yaşında 10 kelime bekleniyor çocuklardan içim rahat etmiyor derseniz gelişimsel pediatri bölümü var oraya götürebilirsiniz o sizi daha iyi yönlendirir