seylan Merhaba hanımlar. 10 Kasım’da hormonlu spiral taktırdım 16 Kasım’da kahverengi lekelenme gibi kanamam başladı. Hala devam ediyor. Doktoruma yazdım izleyelim dedi kanama normal dedi ama giderek artıyor yani böyle yaşayan oldu mu hiç?
arad00 seylan benim de yaklaşık 5 ay oldu takalı ilk 3 ay neredeyse her gün kanamam vardı sonra azaldı son adetim 2 gün leke gibi oldu bitti adet olmadım bayadır kesildi
arisoo seylan merhabalar memnun kaldınız mı hormonlu dan kilo artışı yada ödem gibş durumlarınız oldu mu
seylan arad00 hala kanamam devam ediyor ya vallahi endişelenmeye başladım. Azalır gibi oluyor tekrar başlıyor. 15 gündür kanama var. Doktorda bana 10-15 gün izleyelim adet zamanın gelsin tekrar bi bakalım dedi.
arad00 seylan inanın benim de ilk zamanlar öyleydi yoğunluğu giderek azaldı ama o da yaklaşık 3 ayı aldı bende
seylan arad00 şu anda yoğunluğu azaldı gibi ama hala devam ediyor. Kasık ağrılarım geçti çok şükür vallahi insan bi pişman oluyor taktırdığına küçük bebeğim varken çok zorlandım. Tek başıma bakıyorum ve öyle dinlenme lüksüm falanda yok. Perişan etti beni. 🥺
arad00 seylan sizi o kadar iyi anlıyorum ki benim de ikizlerim var ve daha küçükler insanı psikolojik olarak mahvediyor ama güzel günler gelecek adet olmayan günler biraz sıkın dişinizi
seylan arad00 beklemedeyim bakalım vallahi Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bu sevgi olmasa çocuk yapmak tam bir delilik işi gerçekten ama ben dötünü yerim vallahi içime sokasım geliyor bebemi o yüzden herşeye değiyor 🐣😍
arad00 seylan ahahhahahaha işte onun için moralinizi bozmayın gerçekten insanın herşeyini etkiliyor ama dayanmaktan başka çare yok
ahsenyy arad00 lütfen bana da cevap verin takalı 1 ay 20 gün oldu bir ay içerisinde 2 kere yoğun kanama yaşadım bayagu yoğun çok kötü hissediyorum mahvoldum kansızlıktan normal mi bu
arad00 ahsenyy benim de adetim ve ara kanamam ard arda gelmişti bir ara yoğundu sonra azalarak devam etti uzun bir süre
Arslan ahsenyy Bende şuan aynı durumdayım 3 ay oldu taktıralıHergun kanama lekelenme vardı fakat dünden beri pıhtılı,taşmalı berbat bir kanama yaşıyorum.Bugn hastaneye gidip çıkarttırmayı düşünüyorum
seylan Arslan benim 1 ayı geçti ama kanamam durdu sadece kahverengi akıntı var. Doktorum şubat ayına kadar bekle dedi bana.
seylan ahsenyy doktorum beklememi istedi şubat ayında tekrar kontrole gidicem. Kanamam bitti gibi sadece kahverengi geliyor. İnşallah kaymamıştır dünya para 😅
Arslan seylan Benimde kahverengiye dönmüştü sonra cok yogun pıhtılı kanamalar yaşadım.Adetim hiç öyle yogun olmazdı.Gittim ki spiral yok düşmüş.3 ayım çöp oldu.3 aydır kanadım lekelendim yaşam kalitem etkilendi resmen.
seylan arisoo kanama çok oldu ama memnunum şu anda. Herhangi bir hormon sorunu ya da kilo artışı olmadı