Kızlar merhaba dün ablasyon oldum o an ekstra atımlarım olmamış doktor adrenalinle tetikledi ve olduğunda yaktı işlemden çıktıktan sonra ilk 6-7 saat sonra yürüttüler beni yürürken 2 kez ekstra atım hissettim doktor olabilir tek tük her insanda olur dedi tabi daha fazla olursa önemli herhalde işlemden bir gün geçti suan uyuyacaktım tam 1 tane güçlü bi atım tek şekilde hissettim
Suan bunları yaşamam normal mi ablasyon olanlar da yorumlar mı ? İşlem benim için zor ve psikolojik olarak yıpratıcıydı böyle olunca insan başarısız mu oldu diye korkuyor ablasyon olanların yorumunu bekliyorum siz de yaşadınız mı bunları çok sürdü mü