Deletedmom_289 inşallah mardin 1. Sıra düşünüyoruz elazığ var birde bana kalsa mardin urfa diyarbakır yazarım aslında bu yıl gidenler posta dönüş yapsa çalışma şartları ilçeler nasıl ona göre yazarız da nasip benim şimdi kaldığım yerde çok zorlanıyorum hastane park bile yok doğru dürüst