inci86 ohoooo daha çok yenisiniz sabır 😊 benim kızım her şeyin çok farkındaydı bir haftada öğrenir dedim kavraması iki hafta sürdü sonra bir isal oldu 1 ayı geçti eğitim… her çocuk farklı çocuğunuza göre hareket edin.. ben hiç zorla götürmedim çünkü asla yapmazdı 😅 ben ilk hafta pantolonunu tamamen çıkardım farketmesi için… bir kaç defa yere yaptı farketmeden sonra anladı… ilk haftalar gece bez bağladım çünkü gündüz farketmeyen çocuk gece nasıl söylesin… gündüz iyice oturunca gece bez bağlamadım gece uyumadan önce tuvalete oturttum.. gece hiç kaldırmadım çünkü kalktığında kıyamet kopuyordu kendine bıraktım biraz kaçak oldu ama gece çok nadir çişe kalkıyor şimdi…bazı çocukları kaldırıyorlar çocuk gözü kapalo yapıyor çişini öyle olsa belki ben de kaldırırdım ama çocuğun fark etmesi en güzeli..