Bebeğim yaklaşık 10 gündür geceleri beşiğinde uyumak yerine kucağımda kolumda uyumayı tercih ediyor. O şekilde uyuyoruz biraz dalınca alıp beşiğine koyuyorum ağlamaya başlıyor tüm gece kolumda geçiyor ve ben yoruldum kollarım acıyor. Gündüz uykularını normal şekilde uyuyor gece neden böyle yapıyor bir bilgisi olan var mı çok kafama takılıyor