dalcakilci aslında bebeğinle bağ kuramıyor değilsin Uykusuzsın,yorgunsun,emzirdiğin için halsiz ve açsın. Ve şikayet ettiğini düşünüyorsun ama sadece yorgunsun. Kendine çok yükleniyorsun Bende eski hayatımı çokkkk özlüyorum bunu yaşamakta haklısın Kendine şefkatli davran Gerektiğinde ağla ve şikayet et Ama suçlu hissetme