Kızlar 29 haftalık doğum yaptım. 75 gün hastanede kaldıktan sonra taburcu olduk. Ama bebeğim uzun süre entubede kaldığı için yüksek damak oluştu. Beni emiyor ama normal bir bebek gibi vakumlayamiyor. Zaten prematüre çabuk yoruluyor. Ben de o hastanede iken günde sekiz sağım yaparak süt götürüyordum. Şuan evde ve sağarak beslemek zorundayım haliyle. Ama sağım saatleri karıştı uzadı baya düzensiz oldu. Her beslenme öncesi emziriyorum emzik gibi kullanıyor vakumlayamiyor. Sütüm sabit kaldı ikisinden 50ml çıkıyor uzun zamandır arttiramiyorum. Uyanık kalıyor bazen uyutmakta zorlanıyorum sağım yapamıyorum. Siz nasıl sütünüzü arttırdiniz neler yaptınız sağım düzeniniz nasıl?