Kızlar selam kızım bugun 11 ay 6 günlük. Bayadan beri geceleri saat bası mı diyim yarım saatte bir mi diyim mızmızlanarak uyanıyor daha doğrusu dalamıyor dönüp duruyor ağlayarak sürekli pış pış yapıyorum bazen ayagıma alıyorum ama sabaha kadar bu şekilde artık sinir sistemim alt üst. Nedendir bi fikri olan var mı veya ne zaman düzelir bi yardım :(