Canlarım bebeğimi mama ile besliyorum sma confort kullanıyorum ama çocuk hiç rahat değil içerken bile sancı giriyor ayaklarımı kaldırıp besliyoruz karnı hep gurulduyor günde bir kaka yapıyor ama gaz hep var içerken bile zorlanıyor anlıyoruz. Ki damla falanda kullanıyoruz. Şimdi optipro serisine geçmek istiyorum bizim gibi olan var mı yada hangi mamayı tercih edeyim bebelac gold denedim oda huzursuz etti