gamze12 AtaHanveAnnesi benim kızım hiç emeklemedi 10 aylık ti kanepelerden tutarak sıraladı şimdi bırakıp yürüyor desteksiz 11 aylik 😊 ama her bebek farklıdır zamanı gelince kendini hazır hissedince yürür 😊
gamze12 KumsaaL bence kendini denge de tutmak için öyle yürüyor benim kızım da öyle çünkü 😊 ve ben yeni yürüyen hangi bebek görsem hep öyle yürüyor 😊