betus52 Bu aralar ayakta cok kalıyorum ve cok yürüdüm ya ayakkabı tabanı mahvetti yada hamlastım.ayagımın üstüne basamıyorum sanki bastıkcada vajinama Sanki ağrı sızı giriyor.yasayan var mı
1prensh betus52 evet bende de aynısı oluyor bende miyomlar var o yapıyor diye düşünüyordum ama doktora gittiğimde idrar yolu enfeksiyonu dedi
2_oglanannesi betus52 ya enfeksiyon vardır yada vajinal varisleriniz vardır. Ama yüksek ihtimal enfeksiyon gibi
betus52 1prensh bende gecende gittim miyomlar var dedi ama olabilir dedi tehlikeli degıl dedi.fazla yürümek hamlasmak ve ayakkabı eyki eder dedi.size miyomlarla ilgili birsey dediler mi
1prensh betus52 eğer çok zorluyorsa ameliyat düşünebiliriz ama yeni doğum yaptığın için pek taraftar değilim dayanmıyorsan düşünebiliriz ameliyatı dedi 10 ay oldu sezeryan doğum yaptığım
betus52 1prensh anladım doktor bana hicbirsey demedi onlardan olabilir die de birsey demedi.bende ayakkabı uzun süre ayagımda kalsa cok yurusem oluyor .hamlasmadan vr üsütmeden bile olabilir dedi
1prensh betus52 olabilir ama ben hamlaşma olduğunu düşünmüyorum çalışıyorum ve tüm gün ayaktayım açıkçası
betus52 2_oglanannesi gittim yine doktora mantar enfeksiyonu dedi kan ve idrar aldı temiz.vajinal varis dediginiz nasıl oluyor
betus52 2_oglanannesi bilmiyorum ama mantar enfeksiyonu var dedi iltihap gibi.birde smeat testi verdim