Hiilyuss biz kendi doktorumuza giditoruz gece de olsa arıyor hemsıreler kalıyoruz 1-2 gün,ama bu sefer götürmedim cunku hemsire görünce cök kötü oluyor psikolojisi bozuluyor resmen hastaneye de gitsek ayrıca aynı ilacları yapıyolar o yuzden bu sefer evde kalmayı tercih ettik insallah sıkıntı yaşamayız