Bebeğim 17 günlük uyanınca ağlayarak ve aranarak uyanıyor uyuyor uyanıyor ağlıyor meme veriyoruz yetmezse sağdığım anne sütü veya mama takviye veriyoruz normalde ağzına emerken sıkıyorum takviyeleri şırınga ile ama bazen biberon da kullanıyorum hastanede de biberon kullanmak durumunda kalmıştık meme reddi yaşamamak için neler yapabilirim şırınga yöntemini her ortamda yapamıyorum