Bebeğimin ilk dişi 13 aylık çıktı şimdi 16 aylık 4 dişi var. Sürekli emiyor ama sürekli yani üstteki dişler şimdiden sarardı gözle görülür şekilde. Sabah ve akşam fırçalıyorum gelişim yok ne yapmam gerekiyor Böyle bir durum yaşayan oldu mu tamamen çürür mü