H12345 NariNariKiminYari hım o onrmlo değil ya satılan bırsey ıkerde alırsınız Bende sanırım o takımı alacağım
NariNariKiminYari H12345 yedek kılıf bile aldım şimdi sıra minderde🫠 yukarıda biri farklı takım atmış daha güzel duruyor aslında ama masa alçak olunca bir anlamı olmuyor genciz çıtırız kamburumuz çıkmasın💖
H12345 NariNariKiminYari resim yukledım son postuma bakar mısın canım yorum yapar mısın sence hangısı