Happymoom mustela ile yıkıyorum doğduğu günden beri yenidoğan döneminde yüz kremi de kullanıyordum kızarıkları için iyi geliyordu hemen hemen 9 ay kullandım sonra bitti yenilemedim duştan sonra yine mustela vücut yağı kullanıyordum bazen de losyonu sürüyordum yağı bıraktım yine bitinceye kadar kullandım 16 aylık olucak duştan sonrada yine mustela vücut losyonu sürüyorum