japonbebe Arkadaşım intermetten yaptık eve geldik gitmedik dedi bu nasıl oluyo ben bulamadım yapan var mı
nnoktaa japonbebe tam hatırlamıyorum ama şöyle bir şey vardı sanki. Eğer bebeğinize koyacağınız ismi doğum öncesi hastaneye bildirdiyseniz o şekilde kimliğiniz eve gelebiliyormuş. Edevletten doğum bildirimi şeklinde aratırsanız oradan da bakabilirsiniz.