sefaesra42 15 günlük bebeğim uyanık kaldığı zaman dilimlerinde hep emmek istiyor 2.5-3 saat emziriyorum, takviye mama veya sağdığım anne sütünü veriyorum sürekli ağzı ile aranıyor, bunları yaşayan var mı çözüm öneriniz nedir bebeğim doyduğunu bilmiyor
aysebb sefaesra42 Doyup doymaması değilki mesele tok olsa bile emmek istiyor yenidoğan. Her aranması aç olduğu anlamına gelmiyor boşuna fazladan beslemeyin ekstradan aranmasın diye yani. O her zaman emmek ister ilk 3 ay bu şekilde genel olarak hep sizi ister tek bildiği yapabildiği şey emip kendini güvende hissetmek
pinar1905 sefaesra42 benim bebeğim de öyleydi doktor çekim gücünün yüksek olduğunu söyledi refleks olarak emmek istiyor çenesini oynatmak istiyor. siz doyduğundan emin olduktan sonra emzik verin bence ben en son bir aylıkken çare bulamadım emzik verdim dördüncü aya kadar dördüncü ayda kendisi bıraktı
bilmez sefaesra42 onlar çoğu şeyi emerek halletmeye çalışıyorlar maalesef 😂 mesela oğlum yeni doğduğunda afedersin tuvaletini emerek yapıyordu veya gazı olduğunda emerek belki de o pozisyonda rahattı bilmiyorum ama ilk olduğu için yavaş yavaş çözüyordum ben de aynı şekilde anneye yakın olup sakinleşmek için de istiyorlar
sefaesra42 Teşekkür ederim yalnız değilim demek ki, Rabbim bütün evlat yetiştiren annelerimizin yardımcısı olsun 🐥🐥