Bugün durumu iyi çok şükür hastaneye 5 dakika mesafede oturuyoruz . Hastaneyi sağlıklı bulmuyorum o yüzden çok gidesim gelmiyor keyfi de yerinde olunca hiç götürmek istemedim bugün ateş vs. Düştü gayet iyi çok şükür allahım bütün çocuklara,bebeklere şifa versin . Çocuklar hasta olmasın