Düzenimiz 1 kere bozuldu mu tamam o gün bizim için kabus herkez sevmek istiyor Ben yok kende uyuyan çocuğu uykusundan uyandırıyolar uyandırmayın eziyet ediyo diyorum ama nerde inadına kendi çocukları olsa yaptırmazlar😡 bu gün de aynısı olduğu için sabahcıyız😏