mahirbebek senelerce ranzanın üst katına yatmış birisi olarak söylüyorum, çarşafınız lastikli değilse hiç bir çözümü yok. Tam bir eziyet. Lastikliyse, yatağın üstüne çıkar önce baş kısmını geçirir, sonra merdivenlerine iner ayak kısmını geçirirdim.
Ama lastiksiz çarşaf…. aman allahım düşünmek bile istemiyorum o günleri. 🥴