Merhaba kızlar 20 gün önce doğum yaptım kızım oldu, 20 aylık da bir oğlum var. Ayy kalbim ikiye mi bölündü büyüdü mü anlamıyorum birini severken diğerine için burkuluyor onu severken diğerine…
İkisine eşit sevgi vercem diye kendimi parçaladım. Hangisi seversem diğerine haksızlık ediyorum gibi geliyor. Bu durumu atlatır mıyım acaba yoksa bu vicdanla yaşamak çok zor