Deniz-gozde Merhaba mutlu anneler. Demir damlasına başlayacağız. Vegaferonda ciddi anlamda paraben var. Doktor tavsiyesi ile daha masum olan demir damlası kullanan anneler, isim verebilir misiniz?
E_ecesuu Deniz-gozde fermix 💚 muhendisinoglu instagram sayfasindan bakabilirsiniz arastirdigi demir takviyeleri var icerik bakimindan en iyileri yazili hep :)
Deniz-gozde E_ecesuu teşekkür ederim🙏🏻 Vegaferon içeriğini okuyunca şaşırdım. İçi paraben yüklü. Nasıl devlet ücretsiz veriyor anlamadım
E_ecesuu Deniz-gozde devletin , saglik bakanliginin onayladigi oyle zehir icerikli ilaclar var ki hepimiz mecburen ozel takviyelere yoneliyoruz mecburen 🤷🏻♀️
Tgce16 Deniz-gozde sidefer ağır geliyormuş diye biliyorum toz ve sıvı karıştırıp kullanılması gerekliymiş ama ağır geldiği için sadece sıvı öneriliyormuş fakat demir toz kısmında varmış bu yüzden yeterli takviye almıyor bebekler diye bir şey okumuştum Temiz içerikli olanlar ; Bestiron Fermix Myrlon Floradix Ferromix
Deniz-gozde Tgce16 aynen bu listeyi ben de buldum şimdi, aile hekimi yazıyor mu acaba? Yoksa ücretli mi almalıyız
Tgce16 Deniz-gozde ücretli alıyorsunuz malesef , biz yakın zamanda bestiron aldık sanırım 60 TL idi fiyatı
gokcekizinannesi Deniz-gozde dun bize sidefer önerdi doktor hemen başladık. sorun yok şimdilik tadını da sevdi kızım
Denizoglum Deniz-gozde ben ferrum kullaniyorm canim doktorumuz onu Yzdi çok şkur kabizlik fln da yapmadi
Annevebebisi Ben de araştırıyordum. Bestiron baya sindi içime. Peki d vitamini için var mı tavsiyeniz