ma_thilda ben de geçen hafta gün boyu neredeyse emmiyordu neyseki maması vardı onu alıyordu o şekilde besledim, doktora gittim bu dönem normal olduğunu söyledi emzirmeye devam et dedi, sonrasınsa tekrardan emmeye başladı ama ara sıra da almıyor memeyi, bugün yine memede pek iştahı yoktu, doktor geçici bi durum olduğunu söyledi